Suomen Kuivajää Oy

Tiedote asiakkaille ja yhteistyökumppaneille

Lauri Heino ja Teppo Karttunen allekirjoittivat sopimukset Suomen Kuivajää Oy:n tiloissa.

Loistek Oy on ostanut Suomen Kuivajää Oy:n / Hiilari liiketoiminnan 1.3.2024.

Lahtelaisen Suomen Kuivajää Oy:n taival jatkuu liiketoimintakaupan myötä uusien yrittäjien luotsaamana. Samalla jatkuu Suomen Kuivajää Oy:n hyvä ja tiivis yhteistyö asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Suomen Kuivajää Oy:n entinen omistaja ja toimitusjohtaja Teppo Karttunen haluaa kiittää kaikkia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita menneestä. Hän jää yhtiön hallitukseen ja opastaa uusia yrittäjiä siirtymävaiheessa ja myös jatkossa. Myös Suomen Kuivajään palvelualtis ja ammattitaitoinen henkilökunta jää vanhoina työntekijöinä yhtiön palvelukseen ja toimipaikka pysyy Lahdessa. Suomen Kuivajää Oy:n / Hiilari vahva nimi jää voimaan. Asiakkaille yrityskauppa ei aiheuta muutoksia.

Yhtiön toimitusjohtajana toimii jatkossa Lauri Heino. Hänellä on paljon kokemusta erikoispuhdistusurakoinnista, mikä vahvistaa Suomen Kuivajään asemaa tällä sektorilla. Molempien yritysten yrityskulttuurit ovat hyvin samanlaiset ja molempien yritysten toiminnan perusta on vahva ammattitaito, luotettavuus ja laatu, joten yhdistyminen on luontevaa. Loistek jatkaa aputoiminimenä tarjoten puhdistuspalveluita erityisesti teollisuuden eri sektoreille.

Lisätetoja:

Lauri Heino
lauri.heino@loistek.fi

Teppo Karttunen
0400-193060
teppo.karttunen@suomenkuivajaa.fi

Lisäksi toivomme teidän huomioivan uudet laskutustiedot:

Verkkolaskut
Suomen Kuivajää Oy
Y-Tunnus: 3177965-1 (HUOM! Y-tunnus muuttuu)
Verkkolaskuosoite: 003731779651
OperaaƩori: Maventa (003721291126)